fredag, juli 28, 2006

Punktum settes for debatt

Punktum settes nå for debatten som pågår på bloggen min. Vi reiser nå bort noen dager, for å tilbringe tid i stillhet i de romsdalske alper. Bloggen var aldri ment som et debattforum, og siden jeg har et redaksjonellt ansvar for det som står her, ber jeg om forståelse for at det ikke skrives kommentarer mens jeg er borte. Noe av språkbruken som brukes her, er også helt på ytterkanten av hva jeg vil godta, og jeg ber om at det respekteres. Ellers vil jeg benytte anledningen til å takke alle som har sendt eposter, sms'er og ringt for å oppmuntre, fortelle at de ber for oss og støtter oss. De er langt flere enn de anonyme som driver med sjikane. Uansett takker vi Gud for at vi får stå i tjeneste for Ham. Vi går en spennende høst i møte. Bloggen oppdateres ikke før enn til uka, men er åpen for innspill/kommentarer frem til fredag kl.14.00

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvem anonyme er det som driver med sjikane her.

Du ser jo på uenighet, og andre perspektiver som forfølgelse, hat og sjikane. (om jeg ikke har oversett noe fra andre anonyme.)

Men jeg mener du bør slette sjikane og ufinheter.

BLogg er ikke debattforum, men poenget er respons på artikler o.l. som skrives.

Da synes jeg ikke uenighet om mirakler i forbindelse med raketter, om hva som virkelig er representativt for arabiske krisnte, og uenighet rundt menneskerettighetspørsmål hverken er ufint, sjikane, hat, forfølgelse eller annet, men rett og slett saklig uenighet.

Men joda, skal ikke skrive noe før du er tilbake nå...

Bjørn Olav sa...

Nå vet vel ikke du hva jeg får av sjikane av anonyme personer privat. Det finnes en del av det også. Men jeg tenker også på uttalelser som også gis anonymt her på bloggen. Uansett synes jeg du bør være så real at du selv står fram med navn. Når du har meninger som du har, bør du våge å vedstå deg dem. Dessuten har jeg stilt deg en del spørsmål, som du ikke vil svare på.