onsdag, april 25, 2007

Seminarer i Norge og Danmark


Jeg vil gjerne oppmuntre bloggens bedende lesere til å be spesielt for to seminarer jeg skal ha i Norge og Danmark. I forbindelse med den Nasjonale bønnekonferansen på Grimerud kommende helg, skal jeg lørdag 28. april ha et seminar om Israel i det profetiske lys. Hvordan be inn i dagens situasjon for land og folk. Tirsdag 8. mai reiser jeg til Danmark, og blir der frem til lørdag 11.mai. Jeg skal undervise på Internasjonal Apostolsk Høyskole i Kolding (bildet) om Profetisk forbønn. Denne skolen tilhører Apostolisk Tro, som er et av verdens eldste pinsesamfunn. Be om visdom, god helse og åpenhet for Ordets forkynnelse. I Danmark har jeg den store gleden av å være sammen med Christine Larkin. Christine, og hennes mann John, er gode venner av vår familie. Vi traff dem første gang i forbindelse med den transatlantiske bønnekonferansen på Shetland for noen år siden. Christine, som har en anerkjent profetisk tjeneste i hjemlandet England, skal undervise om nettopp den profetiske tjenesten, mens jeg skal ha fokus på profetisk forbønn. Jeg ser veldig frem til dette, og det er flott om mange kan huske oss i deres bønner.

Ingen kommentarer: