søndag, juni 03, 2007

Viktig melding til bloggens lesere


Kommende uke vil det muligens bli en kortere pause i bloggingen. Alt avhengig av min helsetilstand, vil jeg enten befinne meg i Romania, eller på medarbeiderkonferansen til Den evangelisk lutherske frikirke. Etter planen skulle jeg ha reist til Romania i morgen, hvor jeg skulle ha møter i Den rumensk ortodokse kirken, i tre ulike landsbyer. Men skjer det ikke noen bedring av helsesituaskjonen min, ser det ut til at dette ikke lar seg gjøre. Vær gjerne med å be for en avklaring av hva jeg skal gjøre i den situasjonen som har oppstått nå. Blir det ingen reise til Romania, reiser jeg til Fredtun for å delta på Frikirkens medarbeiderkonferanse. Dit kommer også Peter Halldorf, som jeg gleder meg veldig til å se og høre igjen. Jeg reiser sammen med pastoren og ungdomslederen i Toten Frikirke, og det oppleves som et stort privilegium å få være med. Sansynligheten er stor for at det blir reise til Fredtun denne gang, og ikke Romania. Blir det mulighet for å koble meg på nettet, blir det rapporter derfra eller fra Romania i dagene fremover, og kanskje også annet oppbyggelig stoff. Følg med!

2 kommentarer:

Anonym sa...

En litt mer personlig hilsen: Drar du til Frikirkens predikantmøte, Bjørn Olav, får du hilse til kjente. Jeg er ikke med på disse lenger, men har en datter som kommer. Høres veldig bra ut at Peter Halldorf skal være med denne gangen. Håper det fører til at enda flere søker bakover til våre røtter for å finne et trygt ståsted i dagens kirkeliv.

Bjørn Olav sa...

Dagfinn, som du ser av bloggen mandag, ble det ingen Romania tur, og reisen til Stavern er utsatt til tirsdag eller onsdag. Når jeg kommer litt mer til hektene vil jeg sette meg på toget dit. Skal hilse! Ha en velsignet dag i Halden! Måtte vi treffes snart.