mandag, august 13, 2007

Lytt på radio




Pastor Dagfinn Stærk har tipset meg om en amerikansk radio kanal, som jeg har begynt å lytte til. Anbefaler den gjerne til flere. Den heter Ancient Faith Radio og sender 24 timer. Her finnes hymner, lovsanger, lesning fra Den Hellige Skrift, andakter, intervjuer, bokanmeldelser etc. På nettsiden finner du også spesielle sendinger som kan lastes ned, enten via Pod cast eller via internett. Lydkvaliteten er god. Det er Den Antiokisk Ortodokse Kirke i Nord Amerika som står ansvarlig for sendingene, med velsignelse fra Metropolitt + Philip. Mesteparten av disse sendingene er på engelsk, men en del av hymnene og lovsangene er på gresk, russisk og andre språk.

3 kommentarer:

Roy-Olav sa...

Takk for tipset. Gleder meg til å høre på dette.

Anonym sa...

Takk...
Nå skal jeg trolig snart på en ny cellekur som slår meg helt ut - og da kan det være oppbyggelig å høre på denne sangen. Takk

Bjørn Olav sa...

Vi skal være med å be for deg, Tore, om at Herren skal gi deg sine krefter og sin styrke. Måtte Herren velsigne deg, og bevare deg. Måtte Herren la Sitt ansikt lyse over deg og være deg nådig. Måtte Herren løfte Sitt ansikt på deg og gi deg fred.