fredag, mars 14, 2008

Ny nasjonal bønnekonferanse på Grimerud



24.-27.april 2008 arrangers den nasjonale bønnekonferansen på Grimerud, Ungdom i Oppdrags hovedbase på Ottestad utenfor Hamar. Vårt bønnenettverk står som medarrangør sammen med innbydere som Arne Borgersen fra Bønnetjenesten for Norge, Randi Filtvet Johansen fra Pinse for alle, Einar Ekerhovd fra Oase, Håkon Fagervik fra Nordisk bønnesenter, Jørgen og Ingeborg Aass fra Bønn for Oslo, Ole Kristian Sameien, Ingunn Frøyshov og Øyvind Fjellestad fra Norge40dager og Tom Andreas Olsen fra Ungdom i Oppdrags bønnenettverk. Det blir både seminarer, bønnesamlinger, bønn- og lovsangsnatt hvor Jan Honningdal og ulike lovsangsteam fra ulik menigheter i Hamar-regionen deltar.

Årets talere er: Christine Larkin fra England, Håkon Fagervik, Alv Magnus, Günter Krallman og Bjørn Olav Hansen.

Christine Larkin er et nytt bekjentskap for mange. Hun er kjent for en sterk profetisk tjeneste, og er anerkjent i mange ulike kirkelige sammenhenger i England og har også talt flere ganger i David Wilkersons menighet i New York.

Håper vi ser mange av bloggens lesere på Grimerud i april. Dette blir en særdeles viktig bønnekonferanse med tanke på den meget alvorlige situasjonen vårt land er inne i.

Se fyldig program på http://www.ywam.no/

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg kan virkelig anbefale mektig og inspirerende undervisning fra en annen bønnekonferanse som ble holdt i Tromsø i slutten av februar. La deg inspirere av Rhonda Hughey og Håkon Fagervik på www.lovsangogbonn.org. Undervisningen kan lastes ned gratis.

Stener

Anonym sa...

Kjære Bjørn Olav!

Har du fått lest min kommentar under "Vekkelse i amerikansk by med raseuro"?

Guds fred!

Stener

Bjørn Olav sa...

Takk for gode tips, Stener. Dette skal jeg virkelig sjekke ut i påsken. For meg var det en stor velsignelse å få være sammen med Rhonda Hughey på den nasjonale bønnekonferansen i Danmark. Jeg håper å kunne få henne til Norge snart, kanskje det hadde latt seg gjøre å besøke den vakre byen hvor du bor?

Takk også for de verdifulle tilleggsopplysningene om vekkelsen i Jena. Etter det jeg har lest fortsetter den med uforminsket styrke. Jeg la igjen en kommentar i forbindelse med din.