torsdag, august 07, 2008

Hjemme igjen!


Så er jeg endelig kommet hjem! Sliten, og fortsatt med en gode del smerter, men hjemme! Det er en deilig og sterk følelse. Når man først skal på sykehus, er Feiringklinikken (bildet) absolutt et kjempeflott sted å være. Men det er nå ikke noe som hjemme. Jeg takker Herren, for at Han har vært med, og at inngrepet er vellykket. Nå behøver ikke det nødvendigvis å si at jeg får det bedre med mine helseplager, men de har fjernet et problem som kunne ha gjort det verre. Så vil tiden vise om det blir bedre med flere ting. Nå må jeg bruke tiden på å komme meg igjen, og først må jeg hvile noen dager. Jeg kommer til å holde bloggingen oppe, så en bloggpost vil du fremdeles kunne finne her hver dag. Takk for all omsorg og forbønn. Og takk for at du fortsatt ber for oss.

Ingen kommentarer: