fredag, oktober 17, 2008

Ber om forbønn


Gårdagen ble ikke som planlagt. Jeg var tidlig oppe fordi jeg hadde avsatt store deler av dagen til å skrive. Men etter å ha kjørt min kone til byen, hvor hun skulle ta en busstur sammen med en god venninne til Sverige, satte jeg meg ned for å lese litt og sovnet. Vel tre timer etter våknet jeg! Etterpå var jeg veldig uvel, og med hjertesmerter som har kommet og godt gjennom mesteparten av dagen og kvelden. Jeg må bli ferdig med manus til mandag, og ber om forbønn for dette. Be om at Herren må gi meg styrke og visdom.
Jeg håper å kunne arbeide sammenhengene i dag, fredag, samt bruke lørdagen. Bloggbildet har sønnen min tatt i forbindelse med fjorårets tur til Rondane. I år ble det dessverre ingen tur, men vi kommer forhåpentligvis sterkere tilbake neste år.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det er forunderlig hvordan Gud virker. Jeg våknet tidlig og ble minnet om å be for noen få mennesker, deriblant deg, B.O.
Nå håper jeg at du får gjort det du skal idag, iallfall hvile i Herren, ikke ha vondt i deg for det du ikke får gjøre. Velsignet dag.
Hilsen karin.