søndag, januar 25, 2009

På Gjøvik der har vi det bra



Så ble det ikke tur til Vennesla. Det ble rett og slett for strevsomt. Det var nok med turen til Oslo i dag, hvor jeg preket i Pinsekirken på Kolbotn. Hjertet fungerer ikke særlig godt for tiden. 11. februar ble det innleggelse på Hjerteklinikken på Feiring. Det er ennå ikke tatt stilling til hva de da kommer til å gjøre. Så til dere jeg skulle treffe mens jeg var på sørlandet. Vi får satse på en annen gang. I mellomtiden får jeg holde meg her på Gjøvik. Det er ikke så verst det heller, selv om jeg forstår at sørlandet er spesielt. :D Jeg takker hjerteligst for forbønn. Det trenger jeg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var jo trist Bjørn. Hadde vært kjekt å treffe deg. Men godt at vi har nettet da, selv om det ikke blir helt det samme.

Ja jeg vil be om styrke og fred og legedom i din situasjon. Må Herrens fred vokte ditt sinn og hjerte, og må legedom til din kropp komme i Jesu navn.

MT

Bjørn Olav sa...

Takk for forbønn. Vi får satse på at det blir en annen gang. Vi har familie i Kristiansand, så en tur i løpet av 2009 må det bli.