fredag, mars 13, 2009

Vi er på vei vestover



Så er vi straks på vei vestover. Fredag og deler av lørdag skal jeg ha seminar i Sula Frikirke utenfor Ålesund, og lørdag ettermiddag reiser jeg til Åndalsnes (bildet) hvor jeg skal treffe resten av familien. Da skal vi feire min kjære kones 50 års dag. Vi blir i Romsdalen lørdag, søndag og deler av mandag. Da setter vi kursen mot Gjøvik igjen.

Jeg håper jeg får mulighet til å blogge også disse dagene, men det er avhengig av internettforbindelsen. Du får følge med på bloggen, så regner jeg med at det kommer noen rapporter og noen oppbyggelige artikler. Ha en velsignet helg alle sammen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en god tur, og ei velsignet helg og ei hyggelig gebursdagsfeiring.

Anonym sa...

Guds Välsignelse på Födelsedagen,MaySissel ,och en trevlig tur med familjen!
Guds rika välsignelse till hela familjen!
Karin

Anonym sa...

Må Jesus styrke og bevare deg må hans kraft fylle deg i å bringe levende vann fra kilden.
Må hele Sula menighet puste i Jesus herlighet så dem blir fylt i sitt indre.
Må hjertene brenne for Jesus kjærlighet som elsker og elsker dem som tørster etter hans ånd.
Må salvelsen flyte fra tak til gulv i Sula amen.