onsdag, mai 27, 2009

Ukrainsk lovsang

Birgir har delt en sang av den kjente ukrainske sangeren Georgij Davidiuk med meg, og jeg ble så velsignet av den, at jeg deler den videre med bloggens lesere. Georgij Davidiuk synger sammen med en gruppe ukrainere i en menighet i Tocoma i Washington 26. januar 2008. I hjemlandet er Georgij en kjent forkynner, sanger og misjonær. Når jeg lytter til dette er jeg tilbake blant mine elskede slaviske venner og medsøsken. Å, som jeg lengter tilbake blant dem. Søndag var jeg så heldig å treffe en gruppe russiske kristne her hvor jeg bor. Bare det å se dem får tårene mine til å renne. De er meg så kjære i troen på Jesus.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så godt at dette ble til velsignelse for deg Bjørn Olav. Alle i Ukraina vet hvem denne mannen er, og alle liker sangen og forkynnelsen hans. Håper det kan bli til velsignelse for andre også.

Mvh.: Birgir