onsdag, juni 24, 2009

Anbefalte bøker å lese i sommer





Lange late gode dager ved sjøen, eller kanskje du skal gå pilegrimsleden, eller plaske i Middelhavet? Sommerferie er også tid for lesning. På Frihet forlag har jeg gitt ut flere bøker. To av dem er fremdeles i salg. Det er snakk om boken "Å leve i bønn", og den nyeste "Abraham Guds venn." De anbefaler jeg å legge i ryggsekken, og ta frem når anledningen byr seg! Det er ikke så lett å anbefale sine egne ting, men jeg gjør det fordi jeg har tro på det budskapet disse bøkene representerer.

"Å leve i bønn" handler om ulike bønneformer, hvordan Gud kaller forbedere og om hva som er forskjellen på menneskeskapte bønnebyrder og de bønnebyrdene som Gud legger på oss.

I boken "Abraham - Guds venn" henter jeg inspirasjon fra ulike hendelser i Abrahams liv, og viser oss hvordan Gud vil stevnemøter med oss og hvordan vi kan leve i Guds nærvær i våre hverdager.

Begge bøkene kan du skaffe deg ved å henvende deg til:

www.frihet.no

Flere kristne bokhandlere fører også bøkene, og din bokhandel kan også skaffe dem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

til forståelsenMå jeg have lov til at anbefale
bogen:Guds evige hensigt.
(En nøkkel til forståelseav Faderens plan med sine børn)

DeVern F.Fromke

Logos forlag,Kvinesdal 1975
kh set

Leif Erik Storm sa...

Vi som bor i nærheten av deg, kan vel kjøpe boka "Abraham Guds venn" direkte fra deg, istedenfor å bestille fra forlaget og betale porto? Du har vel noen eksemplarer liggende?