lørdag, august 22, 2009

I dag starter 30 dager i bønn for muslimverdenen



Jeg minner om at denne dagen er starten på "30 dager i bønn" for muslimverdenen.

Du finner relevant bønneinformasjon her:

http://www.30-days.net/

http://www.kaba.as/index.asp

Denne linken fører deg til nettsiden for Kristent Arbeid blant arabere (KABA), og nederst på denne siden vil du finne en PDF fil hvor du kan laste ned hele bønneguiden. Jeg håper at mange av bloggens lesere vil bruke disse 30 dagene til å be for verdens muslimske befolkning. Måtte tusener av dem finne Jesus gjennom denne bønneaksjonen. Vi vet at millioner av kristne vil bruke disse 30 dagene til å be og faste for dem. Jeg benytter også anledningen til å oppfordre leserne til å støtte det svært viktige arbeidet som KABA driver. Ta også dem med i dine bønner.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Bjørn Olav, hvordan er det med helsen din for tiden??
Håper og ber om at det må være bedre.
Du er i våre tanker sent og tidlig.
Takk for alt du orker å dele med oss , tross din sykdom.
God og velignet helg.

Hilsen karin.

Bjørn Olav sa...

Karin

Det går litt opp og ned. Det som skjedde søndag sitter fortsatt i kroppen, og jeg får stadig merkelige rykkninger i kroppen, hvor jeg bare farer fremover. Jeg vred meg slik i fallet, at jeg også må ha behandling hos kiropraktiker.

God og velsignet helg til deg og dine også.

Anonym sa...

Jeg fant ikke bønneheftet for 2009 til nedlastning. Derfor anbefaler jeg at de som vil være med på denne bønnekampen for muslimverden å bestille bønneheftet fra KABA. Bønneheftet er meget innholdsrikt og kan brukes også videre til neste års bønneaksjon. Heftet koster kr 45,- inkl. porto.

Stener

Bjørn Olav sa...

Du har helt rett, Stener. Det er bønnehefet for 2008 som ligger ute på KABA's nettside.

Følg gjerne oppfordringen om å kjøpe heftet, og bruk det! Som Stener skriver kan det brukes til neste års aksjon!

Muhajabah sa...

Så flott at dere gjorde dette i Ramadan.

Men vet nå ikke helt, bare her i byen ble det fem-seks nye muslimer denne måneden, og da bor jeg ikke i Oslo akkurat :D