lørdag, oktober 17, 2009

En praksisdag for det indre livet

Om noen minutter setter jeg kursen for Oslo, nærmere bestemt Storsalen, hvor jeg skal være en av seminarholderne på arrangementet "Salig er tørsten". Hit kommer også Peter Halldorf (bildet), prior for kommuniteten på Bjärka Säby, menighetsprest i Trefoldighet menighet, Per Arne Dahl, metodistpastor Hilde Sanden, Sr. Anne Lise Strøm som er nonne ved Lunden kloster, retreatleder Øyvind Borgsø - for å nevne noen.

Ca 250 er påmeldt. Dagen er blitt kalt "en praksisdag for det indre livet." Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg. Det blir likevel en krevende dag. Mitt seminar går to ganger, og formen er ikke på topp. Det har den ikke vært de siste dagene. Men jeg overlater alt i Guds hender. Heldigvis har jeg fått reisefølge til Oslo.

Det kommer et referat om ikke så lenge.

Ingen kommentarer: