søndag, januar 10, 2010

Endringer i vår tjeneste


Som jeg varslet tidligere på bloggen er vi inne i en omstillingsprosess i vår tjeneste. Dette skyldes flere ting. For det første er vi i ferd med å bygge opp et sted, hvor kristne fra forskjellige sammenhenger kan komme sammen for å be. Det vil være et sted for stillhet, kontemplasjon og ikke minst et sted hvor Jesusbønnen bes. Bønnekoia på Mamre, vil bli en integrert del av dette.

Fordi helsesituasjonen min har forverret seg, vil jeg konsentrere meg om oppbyggelsen av dette stedet. Jeg kaster opp tre-fire ganger om dagen i dagesvis, så kan jeg ha et par gode dager, før det hele begynner igjen. Om det er medisinene som forårsaker dette, eller det er pga hjerte- og diabetesproblemene, kan ikke legene gi noe godt svar på. Dette kommer i tillegg til hjerterytmeforstyrrelser, og kraftige følinger. Så endringene gir seg i grunnen selv også.

Denne bloggen fortsetter som før, det gjør også bloggen med fokus på forfulgte kristne: http://www.martyrkirkensvenner.blogspot.com

Som bekjentgjort utvider vi vår utadrettede virksomhet med bibelundervisning via You Tube. Når dette vil skje, kommer jeg tilbake til. Det er foreløpig på planleggingsstadiet, og det avhenger også av dagsformen.

Vi kommer tilbake med mer konkret informasjon når denne foreligger.

5 kommentarer:

Hong Kong sa...

Vil legge deg inn på bønnelista og be om styrke,kraft og helbredelse !

Bjørn Olav sa...

Takk, det setter jeg stor pris på.

Anonym sa...

Sitat Bjørn Olav :
Som jeg varslet tidligere på bloggen er vi inne i en omstillingsprosess i vår tjeneste. Dette skyldes flere ting. For det første er vi i ferd med å bygge opp et sted, hvor kristne fra forskjellige sammenhenger kan komme sammen for å be

Forbønn framfor Guds ansikt.
Kjære Far la det åpne seg opp rundt Bjørn Olav kristene brødre som er villlige til å realisere drømmen om ett sted for Din ånd.
La Bjørn Olav få merke at han får al hjelpen han trenger for å skape dette tempelet til Deg Far.
Som bibelen ånden roper Far kom!!!!og som dine hellige på jorden sier oss at menesket må styre mot ånden for der lever og ånder vi ett med deg Far.
Tempelet til Bjørn Olav er sliten etter år med tros kamp for deg.la han få kjenne at du lar han få ta del i den oppgaven som ligger ditt hjerte nærmest nå å utruste brødre som er sterk i ånden.
Ånden er den eneste som ser klkart igjennom verdens ånd som en kniv som flerrer avstanden til Jesus så kraft og herlighet kan fylle jorden.
La Bjørn olav starte med linfrøolje som ike harskner i kroppen som fiskeolje for å smørre blodet.

Far la det i denne stund strømme en velsignelse over Bjørn Olav så hans sjel kan føle at du fyller hans kropp.

I Kristus

Anonym sa...

Ber for deg . glad i deg .
En Venn

Bjørn Olav sa...

Takk, det setter jeg stor pris på. Slikt varmer på en vanskelig dag.