tirsdag, januar 26, 2010

Svaret lar vente på seg

Takk til alle dere som inderlig bad til Gud for oss i går. Vi må fortsatt vente på svaret! De som skal behandle vår søknad har valgt å utsette den til mandag 22. februar. Det kan være at den kan behandles på et annet tidspunkt før denne datoen, men utvalget som skal behandle saken har sitt neste møte denne dagen i februar. Selvsagt skulle vi ha ønsket at svaret forelå i dag, men Gud har kontroll. Han vet hva Han gjør. Imellomtiden fortsetter vi med å be om et gjennombrudd. Dette handler om Guds rikes sak, derfor ber vi som Jesus har lært oss:

"Komme Ditt rike ... for Riket er Ditt." (Matt 6,10 og v.13)

Vi er glad om du står sammen med oss i bønn videre også. Som sagt kan det være at behandlingen av saken vår kommer opp for dette utvalget tidligere enn den 22 februar. Jeg skal ta ny kontakt med saksbehandleren denne eller neste uke.

Frem til dag fortviler vi ikke, men setter vår lit til Gud. Jeg ber også om forbønn for min helsesituasjon. Det går litt opp og ned. I dag er det en ny dag hvor gradestokken viser mer enn 10 grader, og det betyr at jeg må holde meg innendørs. Jeg gleder meg til at det igjen blir mulig for meg å komme meg til Mamre, til bønnekoia, som jeg er så glad i. Ha en velsignet dag, alle bloggens lesere.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Far forventer at man vokser i visdom som kristene i Norge før Hans velsignelse fullt ut utøses.

Hva har du i krokken spør Faderen.Har du forventninger om dråper og smuler som den fatttige konen som kom til Hans sønn.
Nei den som arbeider for rike i Fars ånd skal ikke mangle olje på lampen når dem tenner ett lys så hele rommet er helliget Hans ånd.
Så lenge man ikke er som dem som vender seg bort fra dt man i sjelen har lovet Far å gjøre for sine barn å spre Hans rike iblant jordens lidende sjeler som roper etter den kjærligheten som bare Far kan gi.
La din vilje skje Far på jorden som i himmelen.

Broderlig i kristus

Hong Kong sa...

Det er nok flere av bloggens lesere som fortsatt vil huske på disse bønne-behovene framover.

Bjørn Olav sa...

Takk, det er jeg veldig glad for.