tirsdag, april 06, 2010

Ny bloggbunad


Det er min kjære kreative datter, Benedicte (bildet), som har laget det nye utseendet på bloggen min. Jeg synes resultatet er blitt meget bra. Tusen hjertelig takk for jobben, Benedicte!

Som den observante leser vil se er dagens unådde folkeslag på ny plass. Denne oversikten vil gjøre det lettere å kunne be mer konkret og målrettet om at verdens unådde må få samme anledning som oss til å høre om Jesus. Det er også kommet litt mer informasjon om selve bloggen. Om litt vil det også bli gjort noen endringer i de ulike linkene som er lagt ut. Noen vil forsvinne, og nye komme til. Jeg kan ikke innestå for alt som publiseres på disse linkene, men jeg vil tro du vil kunne finne informasjon som kan være nyttig.

Bloggen vil som før oppdateres daglig. Velkommen til alle nye lesere, og takk til alle dere som følger med trofast og har gjort det lenge. Som jeg tidligere har meddelt har bloggen nå passert en halv million treff.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin bloggen er blitt! Likte den nye utformingen veldig godt. Benedicte er virkelig flink.

Anonym sa...

Enig! Og det er fint å få orienteringen om hva bildene representerer.