fredag, mai 14, 2010

Luis Palau - 50 år i tjeneste med evangeliet

I forbindelse med 50 års jubileet for evangelisttjenesten til Luis Palau (bildet) er det laget en film som forteller om ekteparet Pat og Luis Palau.

Jeg har tidligere på bloggen fortalt om mitt møte med Luis Palau i Tyskland for noen år siden. Den gang fikk jeg en lang samtale med ham, som fikk stor betydning for min videre vandring med Jesus og min tjeneste for Guds rike.

Luis Palau hører med til samme kategori som Billy Graham. Evangelist Palau er en mann med integritet, som er en trofast ektefelle, en mann som har Guds ord som sin høyeste autoritet og som forkynner at det er frelse kun hos Jesus. Gjennom denne argentinerens tjeneste har tusener på tusener fått høre frelsens budskap, og mange er vunnet for himmelen.

Filmen finner du her:

http://www.palau.org/50th/

Ingen kommentarer: