onsdag, juni 23, 2010

Her er den nye boken om Jesusbønnen

Her ser du coveret til min nye bok! Boken "Jesusbønnen" er nå snart på markedet. Den er ventet inn til forlaget torsdag om en uke, men kan allerede nå bestilles.

I forhåndsreklamen heter det:

"Hvordan be uavlatelig? Jesusbønnen er den indre, uavlatelige påkallelsen av Jesu Kristi guddommelige navn med leppene, sinnet og hjertet, samtidig som en forestiller seg Hans åndelige nærvær. Det er påkallelsen av Hans miskunn, under enhver beskjeftigelse, på alle steder og til alle tider, selv når vi sover. Denne bønnen bringer deg inn i Guds nærvær."

Boken koster 98 kroner og kan bestilles her:

www.frihet.no

Den vil også kunne kjøpes i din kristne bokhandel. Jeg kommer også til å ha noen for salg.

Jeg er så glad for at Gud gav meg nåde, og legemlige krefter til å skrive denne boken. Det er min bønn at den skal bli til hjelp for mange som lengter etter et uavbrutt bønnefellesskap med Herren.

2 kommentarer:

leins sa...

Løp og kjøp!

Anonym sa...

Boken er hermed bestilt. Etter å ha lest den forrige boken av Bjørn O Hansen med tittelen " Å leve i bønn "
blir det spennende å utforske denne nye bønneboken.
T.Leigre.