lørdag, september 25, 2010

Viktige bønneemner for kommende uke

Uken som ligger foran meg blir en svært spennende uke av flere årsaker. Mandag vil det mest sannsynlig bli tatt en avgjørelse, som vil få konsekvenser for vårt bønnearbeid. Det er svært avgjørende at vi får et positivt svar, på det vi er midt oppe i med hensyn til hvordan arbeidet vårt kan drives videre. Kan du være med på å be for dette møtet, som finner sted mandag morgen?

Onsdag skal jeg til Lillehammer for utredning hos nevrolog. Det blir også spennende. Utfallet av denne utredningen er uviss, og jeg kjenner at jeg er spent og underende. I tillegg til de utfordringene jeg har med et lavt stoffskifte, med hjertet mitt og en uregjerelig diabetes type 1 har jeg fått problemer med ustøhet og synet. Det setter en del begrensninger på hverdagene mine. Jeg er takknemlig om du husker også denne dagen i bønn.

Bildet er tatt av min datter fra en tur vi hadde til et av mine favorittsteder i nærheten av der hvor jeg bor. Med oss hadde vi vår Wheaton Terrier, Poirot.

3 kommentarer:

Biskop Kyrillos sa...

Innerligt hoppas jag att dina läkarbesök skall ge ett positivt svar. Du har ännu mycket att göra för Guds rike. Du är i mina böner varje dag.

Bjørn Olav sa...

En inderlig takk til deg, biskop Kyrillos, det betyr så mye for meg å vite at du ber for meg. Mer enn du kan ane. Jeg ber også for deg.

Anonym sa...

Du er med meg hver dag!