lørdag, oktober 16, 2010

Antallet blogglesere øker stadig


Antallet som besøker denne bloggen er økende. Siden april i år har den hatt 84.000 besøkende. Siden starten i 2006 har 584.000 vært innom. Den leses ikke bare av nordmenn, svensker eller dansker, men den har også faste lesere i USA, England, Tyskland, Sveits, Østerrike, Israel, Australia og Canada.

Med få unntak er den blitt oppdatert daglig, og slik håper jeg også at det skal fortsette. Etter at jeg innførte moderering av kommentarfunksjonen er antallet kommentarer gått noe ned, men det er også godt å slippe kommentarer som bare har til hensikt å spre sjikane. Men bloggen kommenteres også flittig på Facebooksiden min. Det er mange som deltar i samtalene der, etter at jeg legger ut en liten henvisning til bloggartikkelen.

Takk til alle dere som følger bloggen daglig, og til alle dere som stikker innom nå og da. Må Herren rikelig velsigne dere alle sammen. Takk til alle dere som ber for meg. På grunn av sykdom er dagene ofte utfordrende.

Ingen kommentarer: