mandag, november 15, 2010

Bibelundervisning på lydfil

Det er blitt en aldri så liten "tradisjon" at jeg besøker Sannhetens Ord Bibelsenter i Slemmestad en gang i året. Denne menigheten betyr mye for meg. Jeg har lært å sette stor pris på fellesskapet med både ledere og menighetens medlemmer.

Nå har de ansvarlige for menighetens web-side lagt ut den siste undervisningen min på lydfil. Jeg talte om det budskapet Gud gir til sin Sønn i Hans dåp, når Han står på terskelen til sin offentlige tjeneste:

"Du er Min Sønn, Den elskede, i deg har Jeg Mitt velbehag."

Vi trenger alle å gjøre oss en personlig erfaring av at vi er elsket av Gud, og er gjenstand for Hans kjærlighet. Lever vi med en identitet av at vi er elsket, så endrer det alt - også hvordan vi ser på oss selv, og andre.

Du finner lydfilen her:

www.sannhetensord.no

Ingen kommentarer: