lørdag, november 20, 2010

Et alvorlig profetisk budskap til Russland om landets fremtid og om Israel, del 2

Her følger andre del av profetien som Ioan Peia bar fram på den nasjonale bønnekonferansen for Russland, som pågår i Tartarstan i dag og som varer frem til søndag. Innholdet er rystende og av en slik alvorlig karakter, at jeg ber forbederne legge dette frem for Herren i bønn. Har du ikke lest første del - les den først! Den ble publisert i går:

"Derfor - armeens generaler vil legge planer, og det vil skje en kupp. De vil fremtvinge et diktatur og det vil frembringe et jernåk over hver eneste innbygger i landet. Det vil bli den aller mørkeste periode i hele din historie. Så vil du reise deg opp (fordi du er blitt manipulert) mot Mitt folk, og du vil gjøre dem ett med jorden i Mitt hellige land. Ødeleggelse vil gå foran deg, og dine sønner og døtre vil bli forført, blindet og entusiastisk i å ødelegge i den hensikt å komme seg unna "ondskapens kilde": Israel.

Dette vil hende med deg etter som tiden går om du ikke omvender deg og vender deg til Gud, din Skaper, med hele ditt hjerte. Himmelen legger merke til deg og øynene til Den aller Høyeste er fokusert på alt du gjør. Han formaner deg, rådgir deg, drar deg mot livets veier og Han ønsker det beste for deg. Men Han vil ikke gjøre noe for å stanse deg om du velger å gjøre opprør.

Som en forbeder spurte jeg: Hvor mange rettferdige vil forsinke Dine dommer, Herre?

Over alt vil Jeg se Mine barn totalt hengitt, hellige, i hvem Jeg har Min glede, og finner Min tilfredstillelse. Jeg gav dem alt de trengte for å kjenne Min vilje og følge Mine veier. De kan ikke unnskylde seg med å si at det ikke er deres feil.

Det er ikke mer tid til å leve halvhjertet, for å erfare halvparten av åpenbaringen, og det å blande kjødelige og åndelige ting sammen til samme tid.

NÅ ønsker Jeg å se mennesker fullstendig gitt til Meg. Jeg vil ikke motta noe annet. De som tjener to herrer vil være de som vil måtte lide mest, for de kjenner Min nåde og de vil vite hva som kunne ha kommet over landet (nemlig livets velsignelse i sin overflod), hvis deres hjerte hadde vært Mitt. Derfor er deres skyld større.

Det vil bli sorg og gråt i hvert eneste hjem og det vil bli sagt: Hvem vil være i stand til å få en slutt på sorgen som oversvømmer landet?

En verden som fjerner seg fra Meg skal ikke se og leve uten ødeleggelse, bitterhet og sorg."

Ioan Peia avslutter med å oppfordre oss alle til å be for våre trossøsken i Russland, og for hele landet. Det som vil skje der vil influere oss alle.

Ingen kommentarer: