torsdag, januar 13, 2011

På reise

I dag vil mesteparten av dagen gå med til hjemreisen fra Bjärka Säby. Men før vi setter oss i bussen skal jeg undervise om Fasten, og betydningen av fastetiden. Jeg skal komme tilbake til mer om dette senere på bloggen. Vi trenger å gjenoppdage betydningen av fasten og askesen.

Det er en som venter veldig hjemme, og det er vår herlige Wheaton Terrier, Poirot (bildet). Gleder meg veldig til å se ham og familien igjen.

Mandag blir en spennende dag. Da skal jeg nok en gang inn på sykehuset for en større utredning av hjertet. Resultatene av prøvene som tas denne dagen vil avgjøre hva som vil skje videre med meg. Jeg er takknemlig for forbønn. Som jeg nevnte i gårsdagens bloggartikel har mange følinger ført til at jeg sliter med synsproblemer. Er takknemlig for fortsatt forbønn for dette, og spesielt for mandagen.

Takk til alle dere som følger bloggen. Når jeg har kommet hjem vil det bli litt mer regelmessighet i bloggen enn det har vært de siste dagene.

1 kommentar:

Biskop Kyrillos sa...

Hoppas Din resa hem skall bli god, och att Du kommer väl hem. Hoppas också att Du berättar mer om Dina dagar på Bjärka Säby, och måtte undersökningen av Ditt hjärta leda till åtgärder som gör Dig starkare till kroppen.