fredag, februar 11, 2011

Takk til alle som har bedt i en vanskelig tid

Det har vært stille på bloggen siden onsdag. Årsaken er at jeg fikk et illebefinnende ved 12.00-tiden onsdag, hvor alt svartnet for meg og jeg besvimte. Så bar det til sykehuset med blålys og sirener. Resten av dagen og natten tilbrakte jeg på intensiv-avdelingen på sykehuset før jeg ble overført til medisinsk avdeling. Det var lenge usikkert om kolapsen skyldtes mine hjerteproblemer. I ettermiddag i dag ble jeg så utskrevet. Jeg er veldig sliten og "shaky". Årsaken til det hele handler nok om uker med kraftige følinger - opptil tre om dagen hvor jeg i noen tilfeller måtte ha hjelp fra utenforstående som kunne få i meg sukker. I dag har jeg fått hjelp av en svært flink diabetessykepleier, så får vi ta dagene og ukene til hjelp for å komme meg igjen.

Takk til alle som har bedt for meg og mine i denne vanskelige stunda. Jeg har opplevd at jeg har vært trygg i Jesu armer. Takk til dere som fortsetter å be for oss. Vi trenger det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vi har nok hatt deg i våre tanker og bønner. Vi trenger deg.
Min mor hadde diabetes og jeg husker hvordan det var når hun fikk føling.
Tenker tilbbake på min stakkar far som var 80 år og skulle sette sprøyter på henne og passe på at hun fikk sukkermat i seg når følingen var der. Vi bodde i hver sin ende av landet så det var ikke så greit.
Gud velsigne deg og din familie. Tenker på din frue også, hun har nok vært redd mer enn en gang for deg.
Hilsen karin.

Anonym sa...

God bedring Bjørn Olav. Ønsker deg Guds rike velsignelse.

Mvh.: Birgir