tirsdag, september 27, 2011

En hel uke med Guds ord i sentrum

Denne uka blir spesiell. Dagen i dag er satt av til å planlegge en stor nasjonal bibelkonferanse. Jeg skal møte to gode venner for å sette agendaen for det vi håper skal bli en samling for alle som er glad i Bibelen sin, for alle som tror at Bibelen er Guds evige, uforanderlige og autoritative ord.

I kveld møtes vi med kurdiske venner for å studere Guds ord sammen med dem, bryte brødet og be. Det ser jeg frem til.

På torsdag skal jeg ha fire timers undervisning for praktikum-studentene ved Frikirkens teologiske seminar. Vi møtes på Johannesgården ved Brøttum, mellom Moelv og Lillehammer. Det er noe jeg har gjort de siste årene, og jeg ser veldig frem til å møte årets studenter. Og søndag skal jeg preke i Pinsekirken på Kolbotn. Det gleder jeg meg til. Det er lenge siden jeg har møtt vennene i denne menigheten, som jeg hadde gleden av å betjene i flere år.

Takk for forbønn.

Ingen kommentarer: