lørdag, mars 24, 2012

Takk for livet

I dag kjenner jeg bare en uendelig takknemligehet for livet.

Torsdag ettermiddag var jeg på en kort luftetur med Poirot, vår Wheaton Terrier, sammen med sønnen min, Joachim, da jeg ble rammet av det som skulle vise seg å være et hjerteinfarkt. Jeg ble kjørt med ambulanse til sykehuset i Gjøvik, for så å overføres til hjerteklinikken på Feiring fredag, hvor det ble utført et operativt inngrep. Er sliten og ganske utmattet, men ved godt mot. Må ta dagene til hjelp for å komme meg igjen.

Bloggen vil bli oppdatert med jevne mellomrom.

2 kommentarer:

Broder i Kristus sa...

Husk Bjørn Olav , Jesus elsker også mennesket i deg så inderlig at Han gleder seg over at du finner glede i å hedre mennesket i deg med å la gleden fylle hjertet. Det er mennesket med sine opplevelser av vondt og godt som gir visdom til å se Jesus storhet ved å kjenne smerte fortvilelse og den varme glede av lykke som åpner hjerte for å favne Jesus med hele hjertet. Ta godt vare på deg selv og ditt vakre indre menneske som er ren kjærlighet som også elsker det lidende menneske som kjemper i i verden . mesteren nære venner er dem som kjenner det dype medfølende hjerte som dem deler med mesterens hjerte.

Anonym sa...

Tak for din samdeling
om Guds hjælpen.
Ja ved korsets kraft, er udgange af døden, ved Guds opstandelsens kraft.God bedring.
Henny /Dk