tirsdag, august 14, 2012

Formiddabel økning i antall besøkende - 20.000 besøker bloggen i uka og har passert to millioner besøkende

Den siste tiden har denne bloggen hatt en formiddabel økning i antall besøkende. De siste tallene viser at bloggen besøkes av nesten 3000 mennesker hver eneste dag, noe som tilsier et besøkstall på over 20.000 i uka! Bloggen har nå passert 2 millioner besøkende. Tallene viser også en annen trend, og det er at de som leser artiklene bruker lenger tid enn før. Det finnes nesten 6.900 ulike artikler.

Statistikken viser at de fleste leserne kommer fra Norge. På en god andre plass er USA, deretter følger Russland, Frankrike, Sverige, Tyskland, Danmark, Ukraina, Pakistan og Romania.

Min andre blogg - Monastisk - har hatt i overkant av 8000 besøkende siden jeg startet opp i 2011.

Jeg er glad for at mange setter pris på disse bloggene. Hovedbloggen - som er den du leser nå - oppdateres flere ganger om dagen, og jeg får flere henvendelser fra aviser som bruker bloggen som kilde for nyheter de ikke finner andre steder. Takket være god kontakt med internasjonal bønnebevegelse, og gode økumeniske kontakter, får jeg tilgang på informasjon som ikke nødvendigvis fremkommer i andre kanaler.

Takk til alle som ber for dette arbeidet. Det er jeg helt avhengig av. Som mange av bloggens lesere vet har jeg mange utfordringer med hensyn til helsa. Det har vært perioder da jeg har vurdert å legge den ned, men med et så stort antall besøkende og med så mange tilbakemedlinger og henvendelser, ber jeg om nåde og kraft til å kunne fortsette.

Ingen kommentarer: