søndag, august 19, 2012

Ny bok om bønn underveis

Manus til min siste bok er levert for ombrekking og trykking. Da er det på tide å ta fatt på neste! Det vil si, jeg er godt i gang med den allerede. Neste bok, som jeg håper er ferdig våren 2013, er en ny bok om bønn. Denne gangen om det å be Guds navn.

Gud åpenbarer sin person og sin karakter gjennom ulike navn i Bibelen. Gjennom disse navnene lærer vi Ham å kjenne, og det å dvele ved betydningen av disse ulike navnene, er med på å fordjupe vårt bønneliv. Mitt håp er at den også skal være med på å fordjupe leserens forhold til Bibelen.

Takk til alle dere som stod sammen med meg for å be om at jeg måtte få styrke til å skrive boken, som nå er ferdig. Takk til dere som vil være med på å be for det nye bokprosjektet. Jeg er helt avhengig av forbedere, som kan be om at jeg må få helse til å skrive, og at Gud gir meg visdom og innsikt i det jeg skal skrive om. Til de som tror at jeg blir veldig rik på disse bokprosjektene, kan jeg betro dem at jeg ikke tjener noe på noen av dem. Overskuddet går til misjon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Da er det bare for oss andre å vente. Gleder meg!
Tone