tirsdag, desember 11, 2012

Vil du være med å be for oss?

I dag er det jeg som ber om forbønn, om du kunne tenke deg å ta meg med i din forbønn for noen ting som ligger meg på hjertet:

I kulden vi nå opplever krangler hjertet mitt igjen. Hvilepulsen er høy, og jeg har en del angina-anfall. Det er slitsomt.

Vi er avhengig av bilen vår i tjenesten. En stor reperasjon som var svært påkrevet, gjør at vi i løpet av noen uker trenger et økonomisk under.

Vi ber om at Gud også skal reise opp en kjernegruppe som kan stå sammen med oss når det gjelder Kristi himmelfartskapellet. Siden første uken av september har vi feiret våre nattverdgudstjenester i Kristi himmelfartskapellet hver uke. Det kommer vi til å fortsette med. Men vi ser behovet for at en kjernegruppe vokser frem. Vi har noen trofaste som kommer hver uke, og vi gleder oss over både dem og alle de andre som kommer innom iblant. Men skal vi bygge den bønnekommuniteten vi drømmer å se på dette stedet, trenger vi å se noen som vil aksle et ansvar for gudstjenestelivet og for en del av de praktiske tingene som må gjøres på stedet. Kan du være med å be for oss om at Gud reiser opp denne kjernegruppa.

Jeg er så takknemlig for at Gud åpner dører for undervisningen om bønn. Denne våren skal jeg besøke flere menigheter, både med seminarer og enkeltmøter. Vil du være med å be om at Gud gir meg den fysiske styrken jeg trenger, og at Gud salver med sin Ånd? Guds kraft fullendes i svakhet. Vi kommer ikke med store ord og fakter, men vi deler det Gud har gitt, i tillit til Guds kraft og nåde.

For de som vil være med på å støtte arbeidet vårt økonomisk, så kan de bruke konto: 1604.04.04345 Kontoens navn er: White Fields Mission.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ordet Gud var nydelig skrevet. Jeg skal se om jeg kan sende noen bønner for dere høyt opp i stabelen ved bønne køen. Å ha ett Godt brennende hjerte for Gud er alltid lurt når man skal få hjelp. Husk Gud, så husker han deg også. :)