tirsdag, oktober 08, 2013

27.000 døpt på 10 år i Saddlebeck Church

Dette bildet måtte jeg bare dele med bloggens lesere! På 10 år har Saddlebeck Church, hvor Rick Warren er hovedpastor, døpt 27.000 mennesker.

'Jeg blir fortsatt svært beveget ved hvert eneste forvandlet liv. Jeg ler sammen med noen, og gråter med andre,' sier pastor Warren.

Her i et øyeblikk av jubel!

Og det er grunn for å juble over en hver synd som omvender seg! For i himmelen er det fest!

Jesus forteller følgende lignelse: 'Dersom en av dere eier hundre sauer og mister en av dem, lar han da ikke de nittini være igjen ute i ødemarken og leter etter den som er kommet bort, til han finner den? Og når han har funnet den, blir han glad og legger den på skuldrene sine. Straks han kommer hjem, kaller han sammen venner og naboer og sier til dem: Gled dere med meg, for jeg har funnet igjen den sauen som var kommet bort. Jeg sier dere: På samme måte blir det større glede i himmelen over en synder som vender om, enn over nittini som ikke trenger omvendelse'. (Luk 15,4-7)

Vi gleder oss med pastor Rick Warren og tar del i himmelfesten over de 27.000 som har funnet liv i Gud.

Ingen kommentarer: