søndag, november 17, 2013

Min nye bok lanseres 20. november

Endelig er den her! Det vil si: 20.november har trykkeriet gitt løfte om at min nye bok: 'Å kjenne Gud ved navn', skal være ferdig trykket. Boken utgis som mine øvrige bøker av Frihet forlag.

Gud åpenbarer seg gjennom ulike navn i Bibelen. Navnene forteller oss noe om Hans karakter. Ved å bli kjent med Gud på denne måten, håper jeg at det skal hjelpe oss i vårt bønneliv. Boken forteller om navnenes bakgrunn, og gir råd og veiledning til hvordan man kan be ved å bruke de ulike navnene.

Leseren lærer å kjenne Den Allmektige, Den Gud som er mer enn nok, Den Gud som ser, Den Gud som er Hellig, Han som er Skaperen, Opprettholderen, Livgiveren, bare for å nevne noen.

Jeg går ikke gjennom alle navnene som finnes i Bibelen, men de viktigste, samtidig som jeg deler med leseren noen av mine egne erfaringer på bønnens område.

Boken koster 98 kr. Du kan bestille den her: http://www.frihet.no eller i kristne bokhandlere, eller på mine møter.

Ingen kommentarer: