fredag, desember 06, 2013

Gud gjør under i Baghdad!

Gud gjør under i Baghdad i dag! Først meldte Andrew White, den anglikanske presten i Hl.Georgs kirke, som jeg har bedt om forbønn for, at mange stilte seg rundt ham inne i kirken i dag for å be for ham. Han har vært svært syk de siste dagene. Som kjent lider han av MS og har vært igjennom en mislykket stamcellebehandling.

Andrew White forteller selv at 'Gud helbredet meg fra de forferdelige symptomene' etter at de hadde bedt for ham. Se bildet.

Litt senere på dagen forteller han følgende: 'Velsignelser, mine venner! Jeg har nettopp kommet hjem fra musikkøvelsen til ungdomskoret vårt. Den var helt utrolig den Herrens herlighet som har vært rundt om oss de siste 34 timene. Fire mennesker, inkludert meg selv, er blitt radikalt helbredet! Lovsangsøvelsen var så radikal. Ungdommene våre danset , hoppet og klappet med stor glede i Herren. Vår kirke er er veldig ortodoks med røkelse og alt det andre, men når Den Hellige Ånd kommer blir dette stedet virkelig overnaturlig'.

Tenk det! Midt i krigens Baghdad. Med skyting, bomber og drap hver eneste dag. Gud er der!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer: