mandag, desember 29, 2014

Forbønn for seminarer og møter våren 2015

Først av alt vil jeg få takke alle dere som står sammen med oss i bønn. Det er mange som spør hvordan det går med meg. Svaret er at det går opp og ned. Desember måned har vært en svært utfordrende måned med veldig mye smerter. Angina-anfallene kommer tett, og cystene i lungene gjør det vanskelig å finne noen hvilestilling, særlig om natten. Ved siden av dette har blodtrykket til tider vært svært høyt.

Men jeg lever med løftet fra 5.Mos 33,25:

'Som dine dager er, skal din styrke være!'

Jeg vil gjerne gi Gud ære for at Han holder hva Han lover! For midt i min svakhet gir Han den styrken jeg trenger. Jeg er blitt helt avhengig av Ham for hver dag.

Jeg vil gjerne be om forbønn for følgende arrangementer hvor jeg skal tale:

Torsdag 8. januar kl.15.00-16.30. Seminar om bønn i forbindelse med Bønn for Oslo i Filadelfia. Emne: 'Herre bli hos oss. Bønnen som relasjon og hvile. Om Guds nærvær i hverdagen'.

Søndag 11.januar kl.19.00. Taler i åpningsgudstjenesten for 'Bønneuka i Trondheim' i Salem.

Lørdag 31.januar-1.februar: Bønneseminar i Oslo 2.baptistmenighet

12.-15. februar: Nasjonal bønnekonferanse på Grimerud, hvor jeg skal ha et seminar om den profetiske bønnetjenesten.

27.februar - 1.mars: Bønneseminar i Gyland baptistmenighet

11.-12. april: Bønneseminar i Porsgrunn baptistmenighet i samarbeide med Skien baptistmenighet.

Be om at Herren gir nåde, visdom og styrke. Uten Ham er jeg ingenting.

Ingen kommentarer: