torsdag, mars 05, 2015

10 ting en pastor helst ikke vil høre rett etter at han har prekt

Her er 10 ting en pastor helst ikke vil høre rett etter at han har prekt:

1. Nå kommer jeg for sent til lunsj fordi du holdt på så lenge.

2. Du har ikke hatt mye tid på deg til å forberede den prekenen.

3. Den forrige pastoren vi hadde talte mye bedre over den teksten.

4. Jeg skulle ønske ...... hadde hørt denne prekenen.

5. Det virket ikke akkurat som du hadde det så bra når du preket.

6. Beklager at jeg sovnet mens du preket, men stemmen din dysset meg i søvn.

7. Du bommet tre ganger på grammatikken mens du preket.

8. Jeg skulle ønske at du ikke hadde preket fra Det gamle testamente.

9. La meg fortelle deg hva du gjorde feil i prekenen din.

10. Kommer du noensinne til å bli ferdig med denne prekenserien din?

(Oversett fra Ministries Today/Thom R. Reiner, president for LifeWay Christian Resources)

Ingen kommentarer: