søndag, september 20, 2015

Kommende møter og seminarer

Her følger en liten oversikt over kommende møter og seminarer om bønn. Takk til alle dere som står med oss i bønn. Helsesituasjonen min er svært sårbar, så vi er helt avhengige av venner som tar oss med i forbønn. Jeg reiser alltid - med få unntak - sammen med May Sissel, min kone:

Lørdag 26. september: Seminar om bønn i Skien frikirke (bildet) kl.11.00. Kveldsmøte samme sted kl.19.00

Søndag 27. september kl.11.00 taler jeg i forbindelse med gudstjenesten i Skien frikirke.

Lørdag 3. oktober: Seminar om bønn i Den frie evangeliske forsamling i Møllergaten 20, Oslo. Seminaret begynner kl.15.00 og avsluttes 17.30 med en matpause mellom.
Søndag 4. oktober kl.11.00 taler jeg på gudstjenesten i Den frie evangeliske forsamling, Møllergaten 20, Oslo.
Kommer tilbake med tidspunkt for disse møtene.

Søndag 11. oktober kl.11.00 taler jeg i forbindelse med gudstjenesten i Råde frikirke.

Lørdag 17. oktober kl.15.00 og 18.00 Seminar i Sannhetens Ord Bibelsenter, Slemmestad.
Søndag 18 oktober kl.15.00 og 18.00 Seminar i Sannhetens Ord Bibelsenter, Slemmestad.
Tema: 'Å leve for Guds ansikt - i gudsfrykt, ydmykhet og tilbedelse'.

Lørdag 24. oktober kl.10.00-15.00 Undervisning i forbindelse med bønnedag for Søndre Aker prosti (Den norske kirke), Oslo.

Alle møter og seminarer er åpne. Du er hjertelig velkommen!

Ingen kommentarer: