mandag, november 09, 2015

Fikk livet sitt forandret på grunn av Guds ord

'Jeg heter Cherry og jeg vokste opp i Myanmar (Burma). Min familie er bønder. Mor er født inn i en familie som tilber onde ånder. Faren min var kristen. Min bestefar var en sjaman eller heksedoktor i landsbyen vår, men i 2008 hørte han om Jesus. Han omvendte seg, og ble en kristen. 

Litt etter litt ble flere og flere i landsbyen vår kristne og livene deres ble på en forunderlig måte forvandlet. 

Når jeg ble 14 år gammel ble jeg tvunget til å leve i en flyktningeleir. Her ble jeg en sann etterfølger av Jesus. Takk for at dere har sørget for Bibler på mitt eget språk. Jeg er så glad fordi dette er jo Guds eget ord. Jeg kjenner på djup takknemlighet for alle som har hjulpet meg'.

Dette er et av svært mange vitnesbyrd som organisasjonen Asia Harvest har fått inn etter at tusenvis av mennesker i Asia har fått en av Biblene de har distribuert.

La oss huske på å be for dette særdeles viktige arbeidet.

Ingen kommentarer: