torsdag, november 12, 2015

Velkommen til gudstjenester i Sandvika

Førstkommende søndag, og og hver søndag til og med søndag 6.desember, skal jeg preke i International Baptist Church (bildet) i Sandvika, utenfor Oslo. Gudstjenestene begynner kl.11.00.

Dette er en menighet jeg er blitt veldig glad i og som vi har holdt god kontakt med i mange år, og faktisk var jeg ved en anledning enstemmig innstilt som menighetens nye pastor. Av ulike årsaker ble det ikke slik.

Nå gleder jeg meg til å treffe vennene igjen. Om det skulle passe de av bloggens lesere som bor i Oslo eller omegn å ta del i gudstjenestene er dere hjertelig velkomne. Dette er en internasjonal menighet med mange deltagere fra ulike nasjonaliteter. Gudstjenestespråket er engelsk.

Jeg er takknemlig for forbønn. Den kroppslige svakheten er stor, så jeg er helt avhengig av at Herren gir ny kraft for hver dag.

Her er en link som hjelper deg til å finne fram til menighetens forsamlingslokale:

http://www.ibch.no/contact.html

Ingen kommentarer: