torsdag, januar 28, 2016

Kommende møter og seminarer

Takk til alle dere som ber for meg. Her er en liten oversikt over noen møter i februar som jeg ønsker forbønn for. Jeg er helt avhengig av dere som står sammen med meg i bønn. Helsemessig er dagene ganske så utfordrende:

6.-7. februar: Seminar om bønn. Fagernes i Valdres. Mer detaljer senere.

19.-21. februar: Bønnehelg i Mortensrud kirke for Mortensrud, Oslo, Norge og kirkemøtet sammen med Trond Løberg, Torbjørn Fink og Jo Hedberg. Arrangør Bønn for Den norske kirke og Mortensrud menighet. Jeg taler lørdagen.

21.februar: Gudstjeneste kl.11.00 i Den evangeliske forsamling i Møllergaten 40, Oslo.

26.-28. januar: Nasjonal bønnekonferanse Grimerud. Jeg holder seminar fredag 26. februar kl.14.00-15.15 med tittelen: 'Bønnerytmer i tunge tider'.

28.februar kl.11.00: Gudstjeneste i International Baptist Church i Sandvika.

Ingen kommentarer: