onsdag, februar 17, 2016

Seminar Grimerud: Bønnerytmer i krevende tider

Gode minner fra Den nasjonale bønnekonferansen på Grimerud ved disse tider i fjor. Til venstre Ragnhild Helena Aadland Høen og til høyre Alv Johan Magnus. Sammen med Alv Magnus tok jeg i sin tid initiativet til Nasjonalt bønneråd og i alle de årene vi har arrangert de nasjonale bønnekonferansene har vi stått sammen i ledelsen for konferansene, sammen med andre bønneledere. Jeg takker Gud for gode venner. Med årene betyr vennskap mer og mer, og når livet er så skjørt som det er for meg i disse dager, så blir man ekstra takknemlig. Ragnhild er jeg blitt kjent med de siste årene, og det er også et vennskap jeg setter stor pris på.
I år skal jeg ha et seminar på den nasjonale bønnekonferansen på Grimerud: 'Bønnerytmer i krevende tider'. Det er på fredag 26. februar kl.14.00-15.15. Årets nasjonale bønnekonferanse holdes 26.-28 februar på Grimerud.
Du finner programmet her: http://bonnfornorge.no/

Ingen kommentarer: