tirsdag, januar 17, 2017

Taler på bønneuken for Askim

I morgen starter Bønneuken for Askim, og jeg gleder meg og kjenner på en djup takknemlighet over at kristne fra mange sammenhenger kommer sammen for å be.

Og jeg gleder meg over å få dele Guds ord og mine egne bønneerfaringer med mine trossøsken. Jeg kjenner meg ydmyk og liten overfor en så stor oppgave.

Programmet ser slik ut, og jeg er takknemlig til alle dere som ber for meg:

Onsdag 18.01. i Filadelfia, Askim (Tema for dagen: Bønn for kirkene og forsamlingene i byen om enhet):
Oppstart onsdag 18.01. kl. 19.00 i Filadelfia, Askim. Bønn og lovsangskveld.  Taler: Bjørn Olav Hansen

Torsdag 19.01. i Misjonskirken (Tema for dagen: Barn og familier):
Kl. 10.00 – 12.00: Åpent hus for bønn. Mye tid til bønn/lovsang og ev. stillhet/forbønn. Ansvar ledelse/lovsang: Misjonskirken. Taler: Bjørn Olav Hansen
Kl. 17.30: Bønnevandring for barn og «tro på hjemmebane» for foreldre. Ansvar: Misjonskirken.
Kl. 19.00: Bønn og lovsangskveld. Taler: Bjørn Olav Hansen

Fredag 20.01. i Frelsesarmèen og Normisjonen (Tema for dagen: Ungdomsgenerasjonen):
Kl. 10.00 – 12.00: Åpent hus for bønn. Du deler fra hjertet. Mye tid til bønn/lovsang og ev. stillhet/forbønn. Taler: Bjørn Olav Hansen
Kl. 20.00: Worship night. Taler: Arne Henriksen. Connect lovsangsteam (Filadelfia/Misj.krk.) og Soulchildren (Normisjonen) deltar med lovsang. Connect og Normisjonen har ansvar for samlingen. Connect er Filadelfia,s og Misjonskirkens felles ungdomsarbeide.

Lørdag 21.01. i Filadelfia, Askim (Tema for dagen: Evangelisering og misjon – bønn for byen og for vårt misjonsarbeide):
Kl. 10.00 – 11.30: Åpent hus for bønn. Mye tid til bønn/lovsang og ev. stillhet/forbønn. Ansvar ledelse/lovsang: Filadelfia, Askim. Taler: Bjørn Olav Hansen
Kl. 12.00 – 13.00: Gatemøte m/bønn for byen på Askim torg (værforbehold). Ansvar: Gate-evangelist Hartvik Kloster (OAC) og lovsangsleder Michael Nilsen, Filadelfia.
Kl. 19.00: Worship night. Taler: Bjørn Olav Hansen

Søndag 22.01. i Askim kirke (Tema for dagen: Forent for å velsigne!:
Kl. 10.00: Åpent hus for bønn. Tid til bønn/stillhet før den ekumeniske gudstjenesten. Ansv. ledelse etc.: Den norske kirke.
Kl. 11.00: Ekumenisk bønn- og lovsangsgudstjeneste. Deltakere (prester/pastorer/ledere og sangere/musikere) fra alle kirker/forsamlinger i Askim. Opplegg for barn. Ansv.: Askim menighet (DnK). Taler Bjørn Olav Hansen

Billedtekst: Vakre Askim kirke

Ingen kommentarer: