fredag, desember 29, 2017

Å sette over til den andre siden

Noen år nå har en kvinne fra en indiansk urbefolkningsgruppe i USA ved så mange anledninger talt inn i livet mitt. Hun er en hardt prøvet kvinne. Så også denne gang. Jeg tror flere vil bli velsignet av dette, derfor har jeg valgt å oversette det:

"Samme dag, da det ble kveld, sa Han til dem: 'La OSS sette over til den andre siden av sjøen.' (Mark 4,35) Jesus ønsker å gå med deg...til den andre siden... Enten det skjer gjennom en storm, gjennom en dal, ulike omstendigheter eller gjennom harde tider som kan oppstå.

Dette ordet taler om den andre siden. Ikke at vi skal bæres over. Eller at vi skal være alene. Eller at vi skal bli tråkket ned. 

La oss gå i tro ... Han venter."

- Brown Eagle

For meg taler dette om noe spesielt i mitt eget liv. Jeg skal ikke si for mye om det. Men jeg tror jeg ikke er alene om å gå gjennom en dal for å komme over til den andre siden. Det viktigste å si om dette er at Herren Jesus går med.

Ingen kommentarer: